Services

Actuo består af et specialiseret team af aktuarer, forretningsanalytikere og softwareudviklere. Vi har mere end 10 års erfaring med rådgivning af kunder inden for pensions- og forsikringssektorer, og vi er specialiseret i automatisering af vores kunders compliance- og rapporteringsprocesser.

Vores rådgivningsydelser er baseret på årsvis af akkumuleret specialiseret viden understøttet af vores digitale værktøjer, som er blevet bygget for at kunne imødekomme internationale, finansielle rapporteringsstandarder. Hos Actuo ønsker vi at give vores kunder bedre kontrol, større overblik og komplet gennemsigtighed i deres rapporteringsprocesser. Ydermere, så tilbyder Actuo kontinuerligt indblik i forretningskritisk data, som assisterer forretningens udviklingsproces.

Vi understøtter liv- og skadeforsikringsselskaber såvel som pensionsfonde i +10 lande i Europa, og vores Solvency II og IFRS17 rapporteringsværktøjer er vores mest udbredte løsninger. Herudover tilbyder Actuo lande-specifikke implementeringer, som kan være påkrævet af lokale autoriteter. Du kan læse mere om vores digitale værktøjer her.

Vores nøgletanke er opbygget omkring ideen, at vi ønsker at imødekomme vores kunders behov og ønsker på den bedst mulige måde. Dette bliver gjort ved at levere rådgivning og teknologi til standard forretningsprocesser, og samtidig give brugeren samt relevante stakeholders, fuld kontrol og komplet gennemsigtighed i deres end-to-end beregnings- og rapporteringsprocesser. Vores industrieksperter tilbyder skræddersyet kvalitetsrådgivning specifik til din forretning sammen med vores digitale værktøjer, som kan integrereres med interne processer, modeller og projekter. Vores kunder kan samtidig vælge hel eller delvis forretningsproces-outsourcing, hvis dette ønskes.

Hvordan vi arbejder

How we work at Actuo